22 d’ag. 2012

Llegim bé o com ens convé?

Dies moguts a les xarxes socials. Primer algú dels nostres la caga escrivint una opinió personal en nom de tots nosaltres i es crea la polèmica interna on pareix que van aclarint-se les coses. Després malentesos puntuals per parlar per xats i eixes coses. I per últim, acomiadaments que no só per a sempre... o si.

Parlem dels malentesos puntuals i als acomiadaments. L'altre dia em trobava al fèisbuc parlant amb Juan Vicente Simon, responsable d'UPyD a Almenara, no recorde exactament de què i de com va començar tot. Aniré al gra, penge tota la conversació íntegra per a que veja tota la gent que jo només dir-li que el català està entre les llengües més parlades del món, de seguida, en un segon, li penge un link rectificant la meua afirmació. El link es tracta de la Viquipèdia, en castellà, on posa que és a internet on més s'utilitza el català. I ell després m'ho torna a dir i... mireu-ho vosaltres, no pense censurar res.

CONVERSACIÓ:

    • no siga que te'l diga x aci i el faces públic
    • QQ, estoy en las dos semanas mejores de mi vida
    • mi marido ese que no me contestaba esta llamandome todos los dias
    • otro de los chulazos de los cuales he estado enamorado dos años, lanzandome proposiciones obscenas
    • el blog un exito
    • nombrado en kaos en la red
    • mi tuiter fantastico
    • r10 colgando mis post
    • soy dios y ETA al mismo tiempo jajajajajajajja
    • entonces me respondes o on???
    • no me ha quedaod claro
    • a vale, espero, es que como te has cortado
    • sin querer
    • OK, OK, digo, este se lo ha pensado mejor y antes de meter la pata no quiere escribir mas
    • jajajajaja
    • no tremoles
    • si sóc inofensiu
    • un papanatas inexpert
    • odie espanya i tot el que va en ella, començant pel teu fastigós partit adherit a una dreta que fa massa olor a envellida i ple de porc i fracassats de la vida que busquen la popularitat aprofitant-se de la gent que els pot creure i votar. Oportunistes i fascistes. Ara vas i ho fa públic per a que me menge la merda si vols 
    • x cert he quedat si has de respindre dnoat presa
    • Ahi tens la meva resposta
    • jajjajaaa
    • m'agrada el teu comment
    • Compromis es ETA
    • ahi tens un jajajajja
    • aleee si vols reconciliació m'hauràs de convidar a una birra. Menteixes i molt bé quue ho fas
    • R10 i Cantó estaran orgullosos de tu
    • jajjajajapero poork coño dices que miento
    • no miento ni en una sola coma de lo que he escrito mamon
    • perquè en moment que jo t'envia el enlla´ç de viquipèdia estic rectificant
    • menteixes
    • que lo divulgues por FB para dejarme mal vale, pero en privado, no mantegas esa portura porque la conversacion esta ahi
    • en el moment que t'envie l'en´´aç estic recitificant
    • rectificacio els collons
    • traga't l'orgull i demana disculpes
    • au
    • que he quedat 
    • i es quan jo et dic que es tracta dutilitzades a intertn
    • covard
    • que trist és tot per a tu en la teua vida política local
    • has d'atacar a un xiquet de 16 anys per a fer parlar a la gent..
    • de veritat vas a traure la carta del xiquet a aquestes hores???
    • really? aixo si que m'ha sorpres
    • no
    • no la vaig a treure
    • no em fa falta
    • però pensau bé
    • no et pareix trist?
    • pregunte
    • no, em pareix divertit,
    • a tu sempre t'ha molestat que et tractem de xiquet
    • jajaja
    • però ho sóc
    • jajaja
    • que pena em dones (políticament parlant)
    • vinga auy
    • au, bona nit ploramiques
    • xiquet xicotes


Que conste que la penge perquè m'ho han demanat altres persones properes a mi, si per mi hagués sigut no l'hagués pujat mai. Ell i jo sabem el que hi havia a la conversació. Podeu veure com després de fer-li una afirmació falsa li penge el link rectificant la meua postura amb informació d'internet. També que m'acomiade diguent-li "fascista magenta", que si li senta mal ho senc, però dius que a sovint t'ho dic com a mode d'acomiadament i és mentira. Si o no?

Juanvi, només et diré una cosa més: "bon vent i bona barca". Si vols parlar-ho sense l'ordinador pel mig saps on estic, quan vulgues i sense por.

Quique Castelló Abad, BJA-Compromís.

Dit això, llegim bé o com ens convé? Bona nit ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada