11 d’abr. 2012

NI OBLIT NI PERDÓ

 No ens has arribat a veure, som massa joves encara. Recorde com els majors ens parlaven de tu quan érem més menuts i se'ns posava la pell de gallina. Entenem que volien advertir-nos de que açò no és un joc. Aquest any està sent mogut, havem estat a València davant del Lluís Vives, corrent i fugint de les porres.
Eixa vesprada recorde que es va donar la notícia de que un grup d'extrema dreta amenaçava en aparèixer i utilitzar la força contra nosaltres, els "enemics". En eixos moments aparegueres tu pel meu cap. Volia ser jo més fort que tots ells, volia aguantar el seu atac. Em creia un heroi però allò no era un joc. Prompte els nacionals tragueren les pistoles de bales de goma i en eixe moment em vaig fer menut, la meua valentia va disminuir per moments. Recorde molt bé que passarem la vesprada al costat de Xavi Sarrià i més companys del grup Obrint Pas, ells ens anaven advertint i dirigint. Ens quedarem un grup molt reduït, érem ells i el meu germà i jo. Aquella vesprada vaig tornar a casa amb les cames tremolant i no m'eixien les paraules per a explicar als meus pares el que ens havia passat. Els següents dies vaig tornar. No va haver violència però estàvem pendents d'aquella amenaça d'un grup d'extrema dreta. Cada volta que ho pensava tremolava. Al final, la primavera valenciana va anar fent-se forta i vam perdre a poc a poc la por. 

En eixos moments tu estaves present, també era la teua lluita. la persona que et va assassinar va ser posada en llibertat als sis anys, i només eixir de la presó es va presentar en les llistes d'un partit neonazi. Vam veure com polítics feixistes, periodistes feixistes i jutges feixistes es posaven de la seua banda. Però nosaltres havem anant sumant-se a la lluita. Els joves que veniim per darrere som conscients i tenim ganes de sobra de continuar amb el moviment. Els joves que no has conegut, nosaltres, t'havem conegut en el temps. Ara formes part de la nostra història i nosaltres som part de la teua història. No tingues por, no estàs sol, la lluita continua!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada