29 de juny 2012

Intelligenti Pauca.

Hui estava recercant entre els apunts de llatí alguna "Aurea Dicta" que em donés alguna idea per a l'entrada del bloc d'avui i m'he topetat en aquesta que vol dir: " Per a qui ho entén poques (paraules)" o "Per a l'intel·ligent poques paraules són suficients". Es veu que la idea d'alguns es marejar al personal. Els que caminem pel feisbuc o tuiter habitualment ens topem amb els comentaris del representant d'UPyD a Almenara, llargs amb moltes paraules que habitualment no aclareixen res. "Més val no banyar-se en alguns temes". Deuen pensar, covards. 



Fa un temps vaig veure com en un anàlisi a LA FONT del propi representant d'UPyD comentava que si en eixa revista política es posava en dubte la nostra intel·ligència, i no fa molts dies ell mateix posava en dubte la intel·ligència de Quique Castelló (secretari local del BJ-Compromís x Almenara) pel tuiter i al mateix comentari es va unir un company seu de partit. No vaig a negar que la revista LA FONT és nefasta i mereixedora de burles i comentaris despectius, encara que cal afegir que conté alguna informació bona si exprimim el text al màxim. Però amb l'actitud dels comentaris del representant local magenta, no podem pensar que ens està faltant a la nostra intel·ligència? Es pensa més llest que ningú? Es creu que té la solució per a tots els mals del nostre país? Ho dubte, ja que el nostre país li importa ben poc a aquesta persona. Només hem de veure com defensa abans la llengua imposada a la nostra, a la que ens dóna la identitat com a poble

No vaig a ser jo qui jutge la intel·ligència de ningú, cadascú es prou intel·ligent per a mesurar la seua pròpia intel·ligència, o no. Entre tanta broma que duem entre nosaltres també hi ha amagada la cara política de cadascú. No anem a enganyar-se. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada